Μετάβαση σε περιεχόμενο
Τετάρτη, 10 Αυγούστου, 2022
Πρόσφατα:
  • ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΟΔΗΓΩΝ ”ΣΒΗΝΟΥΜΕ ΤΟ ΣΤΙΓΜΑ ΣΤΟ ΛΟΓΟ ΜΑΣ”
  • Πρόσκληση σε Ημερίδα για την Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος 2022
  • ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ
  • Θεματικές ξεναγήσεις μαθητών/τριών (26-29 Μαΐου 2022) στο Αρχαιολογικό Μουσείο Λαμίας
  • “Η πορεία προς το Μαγικό Μονοπάτι της Ενσυνείδησης” Σεμινάριο εξ αποστάσεως ΚΕΠΕΑ Καρπενησίου 14,15,16 κ 20 Ιουνίου

Σχολικές Δραστηριότητες

Σχολικές Δραστηριότητες

  • Προγράμματα
    • Αγωγής Υγείας
    • Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης
    • Πολιτιστικών Θεμάτων
    • Συνεργαζόμενοι Φορείς
    • Έγκριση Προγραμμάτων Σχ. Δραστηριοτήτων από ΔΔΕ Φθιώτιδας
  • Επιμορφώσεις
  • Δίκτυα ΚΕΠΕΑ
  • Εκπαιδευτικό υλικό
  • Επικοινωνία
Επισκέψεις Περιβαλλοντική Εκπ/ση 

Προγραμματισμός επισκέψεων σχολείων στο ΚΕΠΕΑ Στυλίδας 2022

3 Φεβρουαρίου, 20223 Φεβρουαρίου, 2022 admin 0 Σχόλια

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΜΑΡΤΙΟΥ – ΙΟΥΝΙΟΥ 2022 ΚΕΠΕΑ ΣΤΥΛΙΔΑΣ

(Visited 3 times, 1 visits today)
  • ← Αρχιερατικός Εσπερινός για την μνήμη των Τριών Ιεραρχών και Βράβευση των εκπαιδευτικών από την Ι.Μ.Φ
  • Διαδικτυακή Ημερίδα 12 Φεβρουαρίου 2022 →

Ίσως Σας Ενδιαφέρει

Πρόσκληση Σχολικών Επισκέψεων στο ΚΕ.Π.Ε.Α Καρπενησίου έως τη Τετάρτη 15 Δεκεμβρίου 2021

7 Δεκεμβρίου, 20217 Δεκεμβρίου, 2021 admin 0

Καθιέρωση της ‘Εβδομάδας Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης’

26 Σεπτεμβρίου, 2013 admin 0

Βιωματικές δράσεις μαθητών/τριών στο Καλλίδρομο 5 Μαΐου 2017

1 Μαΐου, 201723 Νοεμβρίου, 2021 admin

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Για να σχολιάσετε πρέπει να συνδεθείτε.

Categories

  • 1821
  • Uncategorized
  • Αγωγή Υγείας
  • Εγκεκριμένα Προγράμματα από ΥΠΑΙΘ 2021-22
  • Έγκριση Προγραμμάτων Σχ. Δραστηριοτήτων από ΔΔΕ Φθιώτιδας
  • Εκδηλώσεις
  • Επιμορφώσεις
  • Επισκέψεις
  • Περιβαλλοντική Εκπ/ση
  • Πολιτιστικά
  • Χωρίς κατηγορία

Δημοσιεύσεις ανά μήνα

Πνευματικά Δικαιώματα © 2022 Σχολικές Δραστηριότητες. Τα πνευματικά δικαιώματα προστατεύονται.
Θέμα: ColorMag από ThemeGrill. Κατασκευασμένο με WordPress.