«Ζώντας και Μαθαίνοντας Μαζί. Ευαισθητοποίηση, Πρόληψη Ψυχικών Διαταραχών και Ενδυνάμωση της Ψυχικής Ανθεκτικότητας στις Σχολικές Κοινότητες»

ΕΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ

Φορέας: «Εταιρία Κοινωνικής Ψυχιατρικής “Π. Σακελλαρόπουλος”» email: fthiotida@ekpse.gr

Η συνολική διάρκεια του εκπαιδευτικού προγράμματος να μην υπερβαίνειτις δύο (2) διδακτικές ώρες
για τα γενικά σχολεία και τις τέσσερις (4) διδακτικές ώρες για τα σχολεία ειδικής αγωγής και
εκπαίδευσης.

Τίτλος θεματικής ενότητας Ομάδα-στόχος και βαθμίδα εκπαίδευσης
1. Συναισθηματική και Ψυχοκινητική Ανάπτυξη-Συναισθηματική Αγωγή και Έκφραση-Αντιμετώπιση Προβλημάτων Μαθητές/μαθήτριες Νηπιαγωγείου, όλων των τάξεων του Δημοτικού και της Α΄ τάξης του Γυμνασίου
2. Προσωπική ανάπτυξη-Ανάπτυξη Δεξιοτήτων,Διαφοροποίηση, Αυτοεκτίμηση,Αυτοσυναίσθημα Μαθητές/μαθήτριες όλων των τάξεων του Δημοτικού και του Γυμνασίου
3. Διαπροσωπικές σχέσεις-Επικοινωνία.Ενσωμάτωση της διαφορετικότητας-ΑποδοχήΔιαφορετικότητας και Άρση Κοινωνικώνδιακρίσεων Μαθητές/μαθήτριες όλων των τάξεων του Δημοτικού, του Γυμνασίου και του Λυκείου
4. Διαχείριση της αλλαγής και της μετάβασης.Ομαλή μετάβαση στο Γυμνάσιο, το Λύκειο,την ενήλικη ζωή-Κοινωνική Συναίσθηση καιευθύνη-Πολιτειότητα-Διαχείριση των συνεπειών της πανδημίας Μαθητές/μαθήτριες της Ε΄ και Στ΄ τάξης του Δημοτικού, της Γ΄ τάξης του Γυμνασίου και της Γ΄ τάξης του Λυκείου

 

5. Συναισθηματική νοημοσύνη-Ανάπτυξηδεξιοτήτων για αντιμετώπιση του άγχους καιτου φόβου και των συνεπειών της πανδημίας Μαθητές/μαθήτριες της Ε΄ και Στ΄ τάξης του Δημοτικού και όλων των τάξεων του Γυμνασίου και του Λυκείου
6. Εφηβεία, συμπεριφορές και αντιλήψεις/Σεξουαλική διαπαιδαγώγηση/Έμφυληβία/Εξαρτήσεις (ναρκωτικά, αλκοόλ,κάπνισμα, ηλεκτρονικά μέσα, τυχεράπαιχνίδια κ.λπ.) Μαθητές/μαθήτριες όλων των τάξεων του Γυμνασίου και του Λυκείου
7. Εφηβεία-Διαχείριση συναισθημάτων καιστόχων ζωής Μαθητές/μαθήτριες όλων των τάξεων του Γυμνασίου και του Λυκείου
8. Ενίσχυση της ψυχικής ανθεκτικότητας-Ενδυνάμωση-Προσωπική ανάπτυξη Μαθητές/μαθήτριες όλων των τάξεων του Δημοτικού, του Γυμνασίου και του Λυκείου
9. Ανθρώπινα Δικαιώματα-Ανάπτυξηπνεύματος πολιτειότητας, συμμετοχικότητας,ατομικής και συλλογικής ευθύνης. Θέματαισότητας και ισότιμης μεταχείρισης Μαθητές/μαθήτριες της Δ΄, Ε΄ και Στ΄ τάξης Δημοτικού και όλων των τάξεων του Γυμνασίου και του Λυκείου
10. Ανάπτυξη πνεύματος φιλομάθειας καιανακάλυψης της γνώσης. Κριτική αντίληψη-κριτική, συνθετική και δημιουργική σκέψη-παραγωγή ιδεών και δημιουργικού λόγου Μαθητές/μαθήτριες της Δ΄, Ε΄ και Στ΄ τάξης Δημοτικού και όλων των τάξεων του Γυμνασίου και του Λυκείου
11. Ευαισθητοποίηση σε θέματα ψυχικής υγείας-Αποστιγματισμός-Πανδημία Μαθητές/μαθήτριες της Ε΄ και Στ΄ τάξης Δημοτικού και όλων των τάξεων του Γυμνασίου και του Λυκείου
12. Αντιμετώπιση ενδοσχολικής κρίσης-Δημιουργική επίλυση καταστάσεων κρίσης,σύγκρουσης, εκφοβισμού και απώλειας Μαθητές/μαθήτριες της Δ΄, Ε΄ και Στ΄ τάξης Δημοτικού και όλων των τάξεων του Γυμνασίου και του Λυκείου
13. Σβήνω το τραύμα από τη ζωή μου!/ή με τηγόμα μου στο χέρι, σβήνω το στρες απ΄ όλατα μέρη! Ψυχοεκπαιδευτικό πρόγραμμαERASE-S GREECE Μαθητές/μαθήτριες της Δ΄, Ε΄ και Στ΄ τάξης Δημοτικού και όλων των τάξεων του Γυμνασίου και του Λυκείου
14. Μαθαίνω το σώμα μου-Μαθαίνω νααυτοπροστατεύομαι και να υπερασπίζομαιτον εαυτό μου Μαθητές/μαθήτριες Νηπιαγωγείου και της Α΄, Β΄ και Γ΄ τάξης Δημοτικού
15. Ανα-γνωρίζοντας κάθε μορφή βίας (οπαδική,οικογενειακή, σεξουαλική, ψυχολογικήκ.λπ.). Μαθαίνω να μιλώ γι’ αυτή.Προστατεύω-Προστατεύομαι απέναντι σεκάθε μορφή βίας και κακοποίησης Μαθητές/μαθήτριες όλων των τάξεων του Δημοτικού, του Γυμνασίου και του Λυκείου
16. Είμαι εγώ ο ήρωας-ηρωίδα της δικής μουζωής Μαθητές/μαθήτριες όλων των τάξεων του Γυμνασίου και του Λυκείου

ΖΩΝΤΑΣ ΚΑΙ ΜΑΘΑΙΝΟΝΤΑΣ ΜΑΖΙ

(Visited 24 times, 1 visits today)

Αφήστε μια απάντηση